Hand Opening Window

Zakaj bi le
BOLJE DIHALI?

Hvala za vašo prijavo na novice!

Sledite Manci Izmajlovi

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube

Dostop za aktivne udeležence

Dihalna telovadba
z Manco Izmajlovo

  • Za vse generacije

  • Preproste dnevne vadbe

  • Občutno manj stresa

  • Nič več zadihanosti

  • Krepak imunski sistem

  • Več življenjske energije

  • Večja pljučna kapaciteta

  • Osvobojen in močnejši glas

  • Pomoč pri športu

  • Boljši javni nastop

  • Bolj mladosten izgled

Pomoč pri različnih boleznih: astma, bolezni pljuč, kronični rinitis in sinusitis, alergije, težave s kožo, nespečnost, anksioznost, depresija in nevroza, visok krvni tlak, diabetes, previsoka telesna teža …

Iskreno se vam zahvaljujem za čudovite vaje. Hvaležna sem, da sem našla pot do vas. Moje splošno počutje se je občutno izboljšalo, bolj pozitivno gledam na svet okoli sebe, sem bolj sočutna, potrpežljiva, mirna. Tudi koža je lepša, moj obraz žari. Vaje sem uspela narediti vse po programu, vendar je bil moj tempo malo počasnejši, saj nisem v tako dobri kondiciji kot vi. Sedaj pa mi preostane, da to čudovito še bolj znanje izkoristim za krepitev svojega zdravja. Upam, da ostaneva v stiku. Milanka

ZAKAJ je tako pomembno,
da izboljšamo kvaliteto našega dihanja?

Funkcija polnega refleksnega dihanja je nekaj, kar v današnji zahodni družbi sčasoma skoraj vsi ljudje izgubimo. Temu botrujejo stres, veliko sedenja (rebra pritiskajo na preponsko mišico in ta se skoraj ne premika), negativna čustva - zaradi katerih dih ves čas zadržujemo, ozka oblačila, slabe razvade ... Neizpodbitno sta povezana dih in slaba telesna drža, ki jo ima danes večina ljudi.

Ta nenehni “dihalni krč” ne gre strani niti ponoči, tudi takrat ostaja dihanje plitko. Zato si telo manj odpočije, se ne regenerira. Po štiridesetem letu imamo vsako desetletje manjšo kapaciteto pljuč - slabijo nam mišice za dihanje in se manj obnavljajo pljučni mešički. Vse to velja tudi, če sicer živimo zdravo in brez škodljivih razvad. Zdravje celega telesa se začne pri močnih in polno delujočih pljučih. Ta ustvarjajo pogoje za srce, ožilje, možgane …Samo polno dihanje zagotavlja našemu organizmu in vsem organom dovolj kisika. S pomočjo dihanja se znebimo toksinov. Če dihamo plitko, ostajajo v telesu. Za dobro počutje in zdravje je ključno, da telo spet navadimo dihati mirno, ritmično, s polno kapaciteto pljuč. Pretežno skozi nos. Vendar ni dovolj, da o tem samo razmišljamo in seveda tega ne moremo ves čas nadzorovati. Saj vendar naredimo več kot 20.000 dihov na dan! Polno dihanje moramo ponovno priučiti v naš mišični spomin, da ga bomo izvajali nezavedno. Podnevi in ponoči. Zato ni efektivnejše metode, kot je dihalna telovadba. Malo in malo skozi ves dan, pa se v telo sčasoma kar sam prične vračati pravi vzorec dihanja. Za to ima zdaj spet ustvarjene pogoje: odprta pljuča, okrepljene dihalne mišice, nič več krča v prsnem in trebušnem delu.

Polno dihanje je najbolj vitalna življenjska funkcija.

Če ga ponovno pridobite, vam lahko to dobesedno spremeni življenje.

Vadba mi dejansko pomaga. Ne uporabljam več pršilnika za astmo in zdaj širim svoja pljuča z njo. Zelo sem zadovoljna in vesela, da sem se lahko naučila te vadbe. Upam, da bo še naprej tako vplivala na moja pljuča, jaz jo bom pa redno izvajala. :) Hvala za vse, posnetke si bom pa še vmes kdaj ogledala, da si osvežim znanje in motivacijo. :)

Katja

Kaj so znaki slabega dihanja?

  • Pogost občutek nuje po globokem vdihu.

  • Zadihanost pri fizičnih naporih.

  • Kratkočasni zastoji dihanja, spalna apneja.

  • Plitko in hitro dihanje.

“Če ste veliko v stresu, oziroma celo doživljate napade tesnobe, anksioznosti ali panike, lahko svoje počutje bistveno izboljšate z vsakodnevno dihalno telovadbo. S pravilnim izvajanjem lahko zmanjšate napetost v sebi, postanete mirnejši in si sčasoma povrnete duševno ravnovesje. Metode krepitve pljuč in ponovne regulacije dihanja ljudem pomagajo celo iz težkih depresivnih stanj.” 

Draga Manca, meni se prav nekaj odpira s to dihalno telovadbo! Skratka: ravnokar sem naredila prvi sklop dan 12# pa se malo javim. Zdaj, se mi zdi, šele vse steče tako gladko in super... in vedno ko delam te vaje, pri koncu prav, se nekaj začne dogajati v telesu, kot da neko življenje vstopa noter, ne vem, ne znam opisati... tako živo in mirno hkrati se počutim po teh vajah. Najbolj zanimivo pa je to, kako na začetku niti skoraj vdihniti nisem mogla, nos pa zdaj normalen, odprt, diha... in ne samo to, prav te dni sem začela tudi uživati v teh vajah... Prej sem vse delala bolj, ne vem, s težo... Predvsem pa imajo te vaje - to je zdaj verjetno bolj subjektivno - name super psihološki vpliv. Sem dosti bolj mirna v sebi. In to je neprecenljivo! 🙏🙏☀️ Delam naprej in se javim! Res sem HVALEŽNA!!

Ana

“Mehko hitro poskakovanje preponske mišice ob vadbi deluje kot nekakšna nežna masaža za vse organe trebušne votline. Za jetra, prebavila, organe reprodukcije… Poveča se mikrocirkulacija v telesu, izboljša se metabolizem. Povrne se koncentracija, dvigne se nivo energije. Dihalna telovadba vse organe v telesu obogati s kisikom, toksini se pričnejo intenzivno izločati iz njega. Rezultat vsakodnevne vadbe je znatno boljše psihično in fizično počutje.

Vaje zelo okrepijo govorni in pevski glas ter pomagajo izboljšati javni nastop vsake vrste. Omogočajo hitrejši napredek pri športu, zlasti plavanju in potapljanju. Zelo koristne so lahko za šolski pouk - vračajo pozornost, otroke umirijo in napolnijo z novo delovno energijo. Povrnejo sposobnost dihanja skozi nos, okrepijo spanec, izboljšajo imunski sistem, preprečujejo prehladna obolenja. Prve rezultate opazimo že po nekaj dneh. 

Po nekaj tednih vadbe se povrne sposobnost globokega dihanja, ki je pri 80% odraslih danes okrnjeno."

Kako pričeti z vadbo?

Še niste prepričani?

Za vas smo pripravili 2-dnevni brezplačni spletni tečaj,

kjer boste lahko usvojili prvi dve vaji in podrobneje spoznali

osnove Dihalne telovadbe.

Veliko zanimivih vsebin pa si lahko tudi ogledate na podstrani V ŽIVO!

_J9A7261crop.jpg

O MENI

Manca Izmajlova (r.1976, uradno Marie-Anne Izmajlov) je slovenska pevka, igralka, voditeljica in pedagoginja. Njena 22-letna odrska kariera šteje več kot tisoč solističnih koncertov po vsem svetu.

Zadnja leta veliko energije namenja tudi poučevanju pravilnega dihanja in javnega govora. Razvila je metodo, katero z uspehom uči posameznike, različne interesne skupine ter kolektive v podjetjih in organizacijah.

Je avtorica knjige že dvakrat razprodane knjige “Vdihni življenje s polnimi pljuči”.

 

Študirala je v Londonu in Moskvi, danes živi v Avstriji. Tekoče govori več jezikov. Je poročena in ima dve hčerki.

Opozorilo: Dihalna telovadba ni nadomestilo za zdravniško ali profesionalno terapevtsko pomoč. V primeru, da ste bolni ali v kakršnihkoli dvomih o tem, če je vadba za vas primerna, se najprej posvetujte s svojim zdravnikom.

 

Vsa vsebina posnetkov, opisov vaj in drugih tekstov je originalna in avtorsko zaščitena. Prepovedano je kopiranje, javno predvajanje ali kakršnakoli uporaba brez tega, da nas predhodno kontaktirate in pridobite našo odobritev. 
Za vsa vprašanja lahko pišete na 
info(afna)dihalna(minus)telovadba(pika)si